Regels mbt spelen oefenwedstrijden

ALLE OEFENWEDSTRIJDEN DOORDEWEEKS BIJ SVS
WORDEN
GESPEELD OP VELD 3 OF 4 (GRAS) !!

OVERZICHT REEDS GEPLANDE OEFENWEDSTRIJDEN

In het overzicht elders op de website bij het lopende seizoen, zie "oefenwedstrijden", kunnen jullie zien op welke dagen er reeds oefenwedstrijden in de planning zijn opgenomen, of wanneer er speciale activiteiten van de KNVB zijn op onze accommodatie.

HET REGELEN VAN OEFENWEDSTRIJDEN DIENT DE TRAINER/LEIDER ZELF TE VERZORGEN

Het regelen doe je dus (zoals altijd al) zelf, het wedstrijdsecretariaat dient alleen wel altijd geïnformeerd te worden zoals verder op in de tekst staat, en bij thuiswedstrijden dus altijd vooraf informeren of het mogelijk is. Je kunt een oproep plaatsen op Facebook (Voetbal oefenwedstrijden West 2) of zelf gaan informeren bij verenigimgen. Eventueel kan het wedstrijdsecretariaat ook een overzicht leveren van gelijkwaardig spelende teams qua klasse die vrij zijn op zaterdagen. Contactgegevens van de verenigingen zijn vaak wel te vinden op de websites van de verenigingen. Soms net als bij ons van alle trainers/leiders, soms van de coördinator, en anders het wedstrijdsecretariaat. Mocht je dan echt niets kunnen vinden, dan kan je in het uiterste geval altijd via mij proberen die gegevens uit Sportlink te halen.

Het thuis spelen van een oefenwedstrijd is mede afhankelijk van de reeds door de KNVB geplande competitie- of bekerwedstrijden die er dan zijn, het houden van een thuistoernooi bij SVS, en het open zijn van onze kantine. Kijk dus eerst even op het gepubliceerde wedstrijdprogramma op onze website via de link "alle wedstrijden".

Indien jullie op ons eigen complex een oefenwedstrijd willen organiseren dienen jullie dit via email ([email protected]) of whatsapp ( 06-28203575) vooraf aan te vragen bij het wedstrijdsecretariaat.

Het wedstrijdsecretariaat zal dit dan afstemmen, waarna er na afstemming al dan niet toestemming wordt verleend. Jullie dienen in principe zelf vóór een scheidsrechter te zorgen, daar deze niet standaard door de vereniging zal/kan worden geregeld.

Eventueel kunnen jullie contact opnemen met onze scheidsrechters coördinator Said Akkal ([email protected]) om een scheidsrechter aante vragen. NB Dit zal dus niet altijd mogelijk zijn.

OEFENWEDSTRIJDEN UIT

Ook de uitwedstrijden dienen jullie door te geven aan ons wedstrijdsecretariaat, zodat deze opgenomen kunnen worden in de planning en op de website kunnen worden vermeld.

OEFENWEDSTRIJDEN THUIS OP DOORDEWEEKSE AVONDEN

In principe worden er per avond (afhankelijk van het aanvangstijdstip) maximaal 2 oefenwedstrijden toegestaan. Dit om problemen met de kleedkamers en de velden te voorkomen.

De trainingen op het kunstgras hebben op doordeweekse avonden prioriteit boven een oefenwedstrijd. In goed onderling overleg kan hiervan worden afgeweken. Doordeweeks worden de oefenwedstrijden op ons complex dus meestal op veld 3 (gras) gespeeld. Indien er op een avond oefenwedstrijden of KNVB-activiteiten worden gehouden op onze accommodatie kan het zo zijn dat er een andere (dan de standaard) veld- en kleedkamerindeling wordt gehanteerd. Hou hier dus rekening mee op de desbetreffende dagen. Ga er dus nooit van uit dat je altijd gebruik kunt maken van de (volgens het normale trainingsschema) toegewezen velden cq kleedkamers.

OEFENWEDSTRIJDEN THUIS OP ZATERDAGEN

Voor wat betreft eventuele oefenwedstrijden op ons eigen complex op zaterdag geldt dat deze uiterlijk de woensdagochtend ervoor geregeld dienen te zijn, en dient de wedstrijd te passen in het wedstrijdschema voor die dag.

Op zaterdagen waarop er alleen inhaal- of bekerwedstrijden worden gespeeld is er vaak maar een klein programma, en is er dan ook vaak sprake van een verkort speelschema. Op deze zaterdagen zijn de eerste wedstrijden pas om 10:00 uur of zelfs 11:30 uur.
Dit in verband met de te maken kleedkamer- en veldindeling door het wedstrijdsecretariaat, en de beschikbaarheid van barpersoneel cq Lid van Dienst.

Eric Groenendaal
wedstrijdsecretaris SVS