Wedstrijdprogramma’s competitie senioren bekend

20 augustus 2022 9:15

Het competitieschema voor alle senioren teams is gisteren bekend gemaakt door de KNVB.

De openingswedstrijd voor onze hoofdmacht SVS 1 is op zaterdag 24 september uit tegen Heinenoord-1. Een week later op zaterdag 1 oktober speelt SVS-1 de eerste thuiswedstrijd tegen Strijen-1. Beide wedstrijden beginnen om 14:30 uur.

Het programma voor alle seniorenteams is inmiddels ook zichtbaar op voetbal.nl, in de wedstrijdzakenapp van de KNVB, in de SVS-club app en natuurlijk op onze eigen website.

Hieronder staat het volledige speelschema van ons 1e voor het seizoen 2022-2023 inclusief oefen- en bekerwedstrijden. Wil je het volledige competitie schema van het 1e bekijken met alle wedstrijden? Klik dan hier

programma_nw_SVS_1.jpg