SUPER SATURDAY : Zaterdag 5 november aftrap 40 jarig jubileum SVS

26 oktober 2022 23:45

Op 1 april 2023 bestaan we 40 jaar en het gehele seizoen hebben we activiteiten ingepland om hier bij stil te staan. Aanstaande zaterdag 5 november verwachten we de nodige toeschouwers bij de wedstrijd SVS 1 - Sparta 1. Een mooie gelegenheid om wat extra's te doen.

De gehele dag staat er een Rad van Fortuin in de kantine waar leuke attenties te winnen zijn.
‘s Ochtends met attenties voor de jongere jeugd en ‘s middags voor de oudere jeugd.

Buiten hebben we voor de jongere leden een pannakooi opgezet. En als het weer het toestaat is er buiten ook nog een lekkere aanvulling op het kantineassortiment verkrijgbaar.

De middag wordt verder opgesierd door een DJ (met special act). De DJ draait door tot in de avond.

We wijzen ook nog even op de loterijverkoop waarvan op de Nieuwjaarsreceptie de trekking zal plaatsvinden. Loten voor deze loterij worden vanaf zaterdag 5 november verkocht en zijn verkrijgbaar bij de bar voor € 1,50 per stuk.

Binnenkort organiseren we ook nog iets voor onze jongste leden. Die vergeten we zeker niet. Hierover volgt binnenkort meer nieuws.