E3 wint de eerste bekerwedstrijd

E-pupillen, E3, Groep 7 07

31 augustus 2013 8:30

Daphne Prins

In een spannend en zeer aantrekkelijk duel heeft de E3 de eerste wedstrijd van het seizoen met 6-3 gewonnen van Olympia. In de eerste helft werd goed veldspel op de mat gelegd en we gingen dan ook rusten met een 2-1 voorsprong. De doelpunten werden gemaakt door Olaf en Thiago.
Vooral Thomas had pech, hij raakte 2x de paal en 1x de lat.
In de tweede helft ging het meer gelijk op, Olympia scoorde de 2-2. SVS liet het daar niet bij zitten en scoorde wederom:3-2. De tegenstander bleek een taaie te zijn en het werd weer 3-3.
Even leek het erop dat Olympia zou gaan winnen, maar met een ultieme sliding haalde Aron de bal van de lijn. Voor de schrijver het moment van de wedstrijd. Vlak na die geweldige redding scoorde Olaf de 4-3 en toen was het verzet gebroken van Olympia. Olaf en Amin bepaalden de eindstand op 6-3! Een goede wedstrijd van de mannen, vooral als team is er goed gespeeld.