Sterk E3 verslaat Jodan Boys zeer ruim!

Jodan Boys E7

SVS JO11-3

E-pupillen, E3, Groep 7 07

7 september 2013 9:30

De E3 heeft ook zijn tweede wedstrijd in de bekercompetitie gewonnen.  Tegenstander was Jodan Boys, na 1 wedstrijd koploper. Al snel werd duidelijk dat de E3 wederom in goeden doen was en na 2 minuten scoorde Thomas de 0-1. Onze jongens stonden even niet op te letten en direct werd de 1-1 ingeschoten. De E3 gecoached door Mohammed en Stefano lieten de koppies niet hangen en Olaf scoorde de 1-2 en 1-3. Het verzet van de Jodan Boys was toen eigenlijk al gebroken.

Nieuwkomer Adryen bekroonde zijn debuut met 2 doelpunten. Noah bepaalde uit een schitterende vrije trap de ruststand op 1-6.

In de tweede helft duurde het even voor er weer gescoord werd. Thiago, Thomas(2x) en Olaf (2x) bepaalden uiteindelijk de eindstand op 1-11! Een monsterzege die mede werd behaald door goed samenspel en de ander het gunnen om ook te scoren of zijn actie te maken

Volgende week wachten de Zwervers op ons! Ik kijk er nu al naar uit

Scoreverloop

0-1              Thomas