3e overwinning op rij

E-pupillen, E4, Groep 9 17

14 september 2013 8:30

David Tumkaya

Na een plasnatte trainingsweek ging het vandaag lekker door met regenen. Gelukkig maar tot het begin van de wedstrijd. De mascotte van de wedstrijd had deze week een 6-2 overwinning voorspelt en zat goed in de buurt. Wederom tegen 1e jaars E. Het verschil van vorig seizoen is groot. Aan de ene kant niet erg want dan komen de kwaliteiten van de mindere spelers naar boven. Na 2 grote overwinningen ging het vandaag wat stroever. Balaannames waren niet altijd goed en het zoeken naar de vrije medespeler kan wat meer en beter. Wel hebben ze allemaal keihard gewerkt en dat zal alleen maar beter gaan. De trainingen worden steeds professioneler, er komen hele boekwerken aan te pas. Duco had afgelopen week zijn verjaardag gevierd en is geblesseerd geraakt aan zijn knie. Hij heeft het even geprobeerd bij de warming up maar denkt dat hij een spiertje heeft verrekt, hopen dat hij volgende week weer van de partij is. Tymo en Bart waren de keepers. De verdediging bestond uit Jamaro, Gillroy (Bart en Tymo), Middenvelders waren Steef, Fabian en Damiën. De aanvallers vandaag waren Neal en Daniel. Het publiek was massaal aanwezig. Tot volgende week!