Onwennig MA1 kent moeizame start

... (intikker)

Meisjes A-junioren, MA1, Groep 1 5

31 augustus 2013 11:00

Vandaag kwam het nieuwe MA1 voor het eerst in actie voor de bekewedstrijd tegen Zwaluwen vlaardingen. Met een nog steeds niet complete groep was et over het gehele veld nog even zoeken naar de juiste samenstelling, iets wat over de gehele wedstrijd terug te zien was in het spel. rommelig, onrustig, onwennig en, mede door de scheids en z`n horloge, chaotisch zijn de 4 woorden waarmee we de wedstrijd tkunnen samenvatten.
Al in de eerste minuut kregen we een corner tegen die zomaar over alles en iedereen heen dwarrelde om in de verre hoek te verdwijnen. Met wat halve kansjes, een kapot horloge en een bloedneus werd de eerste helft afgwerkt.
Na rust werd er wat rustiger gespeeld waardoor er meer dreiging in het Capelse spel kwam zonder dat dit nu echt leidde tot grote uitgespeelde kansen. ook zwaluwen was niet bij machte voor gevaar te zorgen waardoor het spelbeeld niet om over naar huis te schrijven was. Toch bleef SVS de betere ploeg die met veel drang op jacht ging naar de gelijkmaker. typerend voor de wedstrijd viel die uit een vrije trap, genomen door Pam S van zo`n 18 meter. Eigenlijk het enige echte schot op doel(!). SVS bleef voor de winst gaan maar mede door het gebrek aan schoten op doel stevende de wedstrijd af op een gelijkspelletje. Helaas was het 3 minuten voor tijd even een klein slippertjke achterin waardoor de Vlaardingse spits zomaar een vrije doortocht kreeg. Beheerst schoof ze de bal langs de uitkomende Bianca waarmee de nederlaag een feit was..
 Ondanks het resultaat waren er een paar meiden die hard werkte waarbij diegene die deze keer op "vreemde" plaatsen moesten spelen hun uiterste best bleven doen voor een goed resultaat.zodat er overall gezien genoeg pluspunten te zien waren waarmee we de komende periode mee aan de slag kunnen  gaan.
Volgende week spelen we thuis en willen we nog door in de beker dient deze pot gewonnen te worden.