Iedereen gescoord!

E-pupillen, E4, Groep 9 17

21 september 2013 8:30

David Tumkaya

De laatste training is niet geëindigd in een partijtje omdat een aantal heren zich niet netjes gedroegen, dus dan maar voor straf looptraining. Vandaag alweer de 4e bekerwedstrijd, maar nu tegen Jodan Boys. Jodan Boys hadden hun 1e wedstrijd 19-0 gewonnen dus daar verwachten we wel wat van. Het zijn wederom 1e jaars E. Daniel was vroeg wakker vandaag en scoorde al in de 2e minuut door de benen van de keeper. Vervolgens scoorde Neal in de 1e helft 3x achter elkaar en zat er nog een enkele keer net naast. Duco haalde wat trucjes eruit wat bijna een doelpunt opleverde, uiteindelijk scoorde hij de laatste doelpunt van vandaag. Bart was vandaag de keeper want had wat last van zijn voet. En dat deed hij perfect, De tegenstander kwam een paar keer voor het doel en door snel uit zijn doel te komen had hij de bal steeds goed te pakken. De 4/0 was er één uit het boekje, Bart schoot de bal vanaf zijn doel hoog naar voren, Damien pikte de bal op, dribbelde naar de achterlijn, gaf de bal voor waar Neal klaar stond om af te ronden. Het enige tegendoelpunt was een foutje in de verdediging. Een schot probeerde Bart te keren met zijn voet maar schoot tegen de binnenkant paal en ging het netje in. Fabian staat nu ook in de topscorerslijst, dus nu heeft iedereen minimaal 1 keer gescoord. Voor Jamaro was het vandaag niet zo gezellig omdat zijn directe tegenstander heel onbeleefd was, als dit nog eens gebeurt ga je gelijk naar de scheidsrechter of je coach. Er zijn nog een hoop aandachtspunten om op de trainingen te oefenen, maar we staan voorlopig vast op nummer 1. Goed gedaan jongens, maar gedraag je voortaan wel op de trainingen, de trainer-coach doet heel veel moeite voor jullie. Tot volgende week!