SVS A1 - Ommoord A1

A-junioren, A1, Groep 2 08

21 september 2013 14:00

Janus Kolanus

Ook de derde bekerwedstrijd heeft SVS A1 winnend weten af te sluiten. Het was wederom een niet al te beste wedstrijd. In de eerste vijftien minuten was het Ommoord dat de beste kansen kreeg. Zij raakten tot twee keer toe de lat en ze speelden fel op de man. Daardoor kwamen wij niet echt toe aan het goede spel dat wij in de voorbereiding wel hebben laten zien. Tegen het einde van de eerste helft werd SVS iets gevaarlijker. Een doelpunt met het hoofd van Mike werd helaas afgekeurd wegens buitenspel en Joery wist een 1-op-1-situatie niet af te ronden.

In de tweede helft namen we langzaam maar zeker de regie over. Het was overduidelijk dat Ommoord minder energie had en dat zorgde voor meer ruimte voor ons voorin. In de 73e minuut zette Armano ons op een 1-0 voorsprong met een prachtig geplaatst schot in de rechterhoek op aangeven van Jeroen. In de slotfase kregen we nog enkele kansen en Jonard gooide 5 minuten voor tijd het duel op slot met de 2-0 na een scherpe indraaiende voorzet van Armano. Onze verdediging speelde de tweede helft foutloos en zo wisten we voor de tweede keer op rij de nul te houden.

Daan van der Leije wilde graag een keer genoemd worden in het wedstrijdverslag. Hij moet deze week de shirtjes wassen en daar wensen wij hem succes en vooral veel plezier mee.