SVS E3 wint de derby tegen Capelle

SVS JO11-3

E-pupillen, E3, Groep 7 07

5 oktober 2013 8:30

Zaterdagochtend om half 9 begonnen de mannen van E3 aan hun volgende klus.
De uitwedstrijd tegen Capelle begon wat moeizaam, Olaf kreeg een paar grote kansen maar kon het net niet vinden. Met goed verzorgd voetbal van achteruit door Aron, Sontje en Quinn kwamen onze aanvallers regelmatig in scoringspositie. Toch duurde het even voordat de 0-1 viel. Thomas scoorde de 0-1 en daarna volgde nog doelpunten van Thiago, Thomas, Amin en Olaf waardoor de ruststand 0-5 werd.
In de tweede helft hetzelfde spelbeeld. Tycho die heel geconcentreerd zijn doel schoonhield. De aanvallers die regelmatig met mooie combinaties de verdediging van Capelle op de proef stelde. Uiteindelijk vielen er in de tweede helft nog vijf doelpunten.
Olaf, Adryen,Thomas(2x) en Noah waren de schutters!
Volgende week wacht de laatste bekerwedstrijd tegen Nieuwerkerk, daarna zullen we ongetwijfeld wat sterkere tegenstanders krijgen in de competitie. Dat is goed voor de mannen, van goede tegenstand worden ze zelf ook (nog) beter en dat is waar het voetbalspel toch vooral om gaat. Beter worden! (en winnen is natuurlijk ook mooi meegenomen)