SVS E3 wint ook de laatste groepswedstrijd in de beker

SVS JO11-3

E-pupillen, E3, Groep 7 07

12 oktober 2013 10:00

Met de zware wedstrijd tegen E1 nog in de benen moest E3 aantreden tegen Nieuwerkerk.
Het uit vooral eerste jaars E-tjes bestaande team uit NIeuwerkerk had alle wedstrijden ruim verloren en zo dachten de mannen van E3 dit team wel even op te kunnen rollen.
In de eerste helft kon Nieuwerkerk het nog wel aardig bijbenen, ruststand 3-0, (2x Noah, 1x Adreyen). De tweede helft gaf een heel ander spelbeeld. Het leek wel een schiettent op de kermis!
De leider van NIeuwerkerk, die al niet zo sympathiek overkwam, leek het allemaal niet meer aan te kunnen zien. Misschien is het een wijze les voor die man als hij de kinderen van zijn team misschien wat positiever probeert te coachen
Lat en Paal werden meerdere keren geraakt, de keeper van Nieuwerkerk pakte nog wat goede ballen, en de E3 scoorde uiteindelijk nog acht doelpunten in de tweede helft. Eindstand 11-0!
Doelpunten in de tweede helft werden gescoord door Thomas (5x), Olaf, Thiago en Amin.
In de tweede helft ging Tycho, die overigens foutloos keepte, ook nog mee naar voren en wist bijna nog te scoren! Onze laatste man Aron ging ook mee naar voren en raakte de paal (of lat)
Na de wedstrijd werden er voor de mannen bekers uitgereikt en hebben we met spelers en ouders nog even in de grote gele M gegeten.
Mannen, Goede prestatie in de beker, Ik heb goed teamspel gezien, mooie acties, geweldige doelpunten en vooral, heel veel plezier bij kinderen en ouders!!!
Op 26 october spelen we nog een oefenwedstrijd tegen SVS E4 en de week daarna gaat de competitie voor de E3 beginnen. In de competitie zal het voor de mannen wel zwaarder worden, door alle goede resultaten wordt de E3 vermoedelijk een klasse hoger ingedeeld.
Voor de volledigheid nog even alle bekeruitslagen van E3
Olympia 6-3