SVS JO17-1 - CKC B1

Petre van der Jagt

Vriendschappelijke  wedstrijd woensdag 9-10-13

SVS B1 – CKC B1

De wedstrijd begon goed.  Ricardo scoorde al in de 4e minuut de openingsgoal. Tien minuten later kreeg CKC een vrije trap, welke goed erin werd geschoten. Daarnaast werd Luca voor de overtreding 10 minuten eruit gestuurd. Gelukkig nam Jeroen een paar minuten later op sportieve wijze revanche waardoor het 2-1 werd. Ricardo liet zich niet onbetuigd waardoor het al gauw 3-1 werd. Ons team maakte verscheidene goede aanvallen maar deze werden niet goed afgemaakt. CKC maakte voor de rust nog 3-2.

In de rust waren er verscheidene wissels gemaakt aan beide zijden. CKC speelde veel beter dan in de eerste helft. Daarentegen viel het spel van ons eigen team tegen. De verdediging maakte vele fouten. Hiervan profiteerde CKC waardoor het 3-3 en vervolgens 3-4 werd. Gelukkig was Gio goed bezig in de aanval en maakte hij de gelijkmaker. We mochten echter niet lang genieten van de gelijke stand. De scheidsrechter liet in de 66e minuut de bal op de penaltystip leggen. Ricky liet zich misleiden en dook weer naar rechts terwijl de bal aan zijn linkerzijde erin werd geschoten. We stonden weer achter. Ons team bood geen weerstand meer en in de laatste minuten maakte CKC nog een goal. Het werd 4-6. CKC was de terechte winnaar. (Persoonlijke opmerking: Pffft, ben ik even blij dat dit een oefenwedstrijd was! Het samenspel was er vaak niet, de passes werden vaak niet goed gegeven. Er was geen continue jacht op de bal. Er leek geen spirit te zijn. Vorig week waren onze jongens super veel beter.)

Hierbij wil het totale team Gio Granger van C1 en de twee nieuwelingen Luca en Nigel bedanken voor hun inbreng.

Avang Ku, teamleidster B1