SVS E3 wint zeer overtuigend van SVS E4

26 oktober 2013 8:30

Francheska Cleopa

Wederom een oefenwedstrijd tegen een SVS team. Deze keer was E4 de tegenstander. De E4 onder leiding van Michael speelt al even samen en zeker in het begin van de wedstrijd was dat heel duidelijk te zien. Na een paar minuten nam de E4 de leiding,0-1
Daarna speelde de E3 het spelletje goed en scoorde 4x. Olaf(2x) en Amin (2x) bepaalden de ruststand op 4-1.
In de tweede helft waren er een paar kleine wisselingen gedaan in het team en ging het iets stroever met de E3. Olaf en Noah scoorden nog wel en uiteindelijk werd de eindstand 6-1 in het voordeel van E3.
Een goede en nuttige oefenwedstrijd voor de E3 en het lijkt erop dat ze klaar zijn voor de competitie.