E3 wint als team van FC Zoetermeer

SVS JO11-3

E-pupillen zaterdag, E3, 6e klasse 17

9 november 2013 10:30

De tweede wedstrijd van de competitie voor SVS E3. Na een degelijke overwinning zou vandaag misschien wel wat duidelijker worden hoe de krachtsverhoudingen in de poule liggen.

De E3 begon geweldig. Met goede passes werd de bal de eerste minuten in de ploeg gehouden en FC Zoetermeer kwam er in zijn geheel niet aan te pas. Dante scoorde dan ook verdiend de 0-1.

De Blauw- gelen begonnen daarna iets beter in de wedstrijd te komen wat resulteerde in een verdiende gelijkmaker. Na de 1-1 begonnen de mannen uit Capelle weer beter te voetballen, en niet geheel onbelangrijk, ook te scoren. Via Adryen en Thomas werd de rust bereikt met een 1-3 voorsprong.

Na rust een sterk Zoetermeer dat ook de aansluitingstreffer wist te scoren, 2-3.

SVS probeerde duidelijk naar voren te spelen, en dat ging best goed. Amin scoorde met een hard schot de 2-4 en vlak daarna besliste Olaf de wedstrijd met een hele mooie treffer (Voor OpaJ)

De E3 heeft wederom gewonnen en het lijkt erop dat ze ook voor de prijzen gaan meespelen. Volgende week wacht wederom een uitwedstrijd, tegen Moerkapelle.

E3 heeft vandaag laten zien dat ze niet alleen goed kunnen voetballen, maar dat ze ook als team een hele goede prestatie kunnen neerzetten! Super gedaan