Konings hattrick bij MA1 winst

Onbekend (kopbal)

Meisjes A-junioren zaterdag, MA1, 1e klasse 2

30 november 2013 15:00

Amper 4 dagen na de loodzware topper mochten de meiden vandaag afreizen naar de SC Bottlek, Grote vraag voor de begeleiding was hoe de meiden de mokerslag van de late gelijkmaker hadden verwerkt en in hoeverre dat van invloed zou zijn op deze wedstrijd. Antwoord op die vraag was simpel, niet!,De meiden waren er zeker de eerste helft op gebrand de nare smaak van afgelopen dinsdag snel weg te spoelen, voorop gegaan door een messcherpe Sulivienne die vandaag liet zien naast een neusje voor de goals te hebben ook te beschikken over een goed inschattingsvermogen.
Met haar 4 goals in de eerste helft en een assist op de 5e in de tweede helft mag je rustig spreken van een topdag voor haar waaraan een zeldzaam randje aan vast zat. Deze dame maakte een onvervalste koning hattrick! De eerste was een prachtige lob met rechts, de tweede was een goed schot met rechts, de derde werd met links binnen geknald en de 4e en laatste in het rijtje was een mooie kopbal, dat alles in 1 helft!
Assist waren van Bianca 2x, Maaike en Stacey.
In de tweede helft was het na 5 minuten wederom Sulivienne die goed doorging en recht op de keeper af kon gaan. De bal ging er deze keer dan niet in, maar gelukkig was Pam S alert om de rebound binnen te knallen voor de 0-5. Vanaf dat moment vonden de dames het wel weer welletjes voor vandaag. Achterin werd de bal rustig rond getikt en er werden wat voorzorg wissels toegepast. Botlek probeerde het nog wel maar hadden mede door de wederom zeer goed en gesloten spelende verdediging geen enkele overtuiging meer in het spel. Het vermoeden rees dat deze meiden zeer gelukkig waren met de door SVS collectief opgenomen snippermiddag waardoor hun een behoorlijk pak slaag bespaart bleef. door het gelijke spel van Barendrecht zit er nog steeds een tweede plaats in het vat  maar om dat te bereiken zal er de laatste twee wedstrijden gewonnen moeten worden waarbij er behoorlijk aan het doelsaldo gewerkt moet worden, Kijkend naar de laatste reeks wedstrijden en de enorme hoeveelheid kansen die zijn blijven liggen zijn we er van overtuigd dat met nog 180 speelminuten vlijmscherp spel de tweede plek zeker haalbaar is!
Suli, nogmaals gefeliciteerd met deze wereld prestatie, de rest van het team bij deze een groot compliment voor de manier waarop het eerste uur werd gespeeld en met de manier waarop jullie de dreun van dinsdag hebben verwerkt!