Nieuwerkerk B2 - SVS JO17-1

Wedstrijdverslag zaterdag 14 december 2013
Nieuwerkerk B2 - SVS B1

Verloren met opgeheven hoofd
Het weer voorspelde eigenlijk al de uitslag. De zon schuilde telkens achter de wolken. Onze spelers deden goed hun best maar het lukte niet om de bal in het doel van de tegenstander te krijgen.
Aan het begin van de wedstrijd heersten onze spelers over het veld met mooi aanvallend spel. Er werden veel kansen gecreëerd, maar helaas had Nieuwerkerk een goede keeper. Tegen de 22e minuut kreeg Nieuwerkerk één kans en het werd 1-0.
De bal ging daarna over en weer. Rick hield het doel goed schoon, zoals bijvoorbeeld dat hij in de 35e minuut een bal uit de hoogte plukte en stevig vasthield.
In de tweede helft rukte Nieuwerkerk op. Op de 16-meterlijn werd een overtreding gemaakt in de 70e minuut waardoor Nieuwerkerk een vrije trap kreeg, het werd 2-0.
Daarna zorgde een terugspeelbal voor de 3-0. Wat deed dat zeer.
Onze jongens speelden geweldig, ze bleven door voetballen tot het eind. Voor de supporters was het een mooie en sportieve wedstrijd om te zien.
Vandaag was de speler die het meest opviel en dus man of the match: Jamie.
Ik wil eindigen met: Nieuw jaar, nieuwe kansen!
Mensen, prettige feestdagen en een goed uiteinde. Ik wens jullie in het Nieuwe Jaar veel geluk met goede gezondheid en succes.

Avang Ku, teamleidster B1