SVS E3 doet mee voor de titel

VOC E7

E-pupillen zaterdag, E3, 6e klasse 17

7 december 2013 9:45

Na twee moeizame wedstrijden en een weekje vrij stond vandaag de lastige uitwedstrijd tegen het hooggeplaatste VOC op het programma.
In de eerste helft een geweldig SVS dat in Amin, Quinn en Dante de absolute uitblinkers had. Met goede passes, mooie acties en geweldige doelpunten werd VOC volledig van de mat gespeeld, met een 0-5 ruststand kwamen de Rood-zwarten er nog genadig vanaf. Doelpuntenmakers Dante (3), Olaf en Thomas.
In de tweede helft viel E3 wat terug en kon VOC nog een doelpunt maken. De blauwwitten deden dat niet meer waardoor de eindstand 1-5 op het scorebord kwam te staan. Voorlopig staat de E3 trots aan kop. Maar de verschillen zijn klein en volgende week wacht TOGB. De nummer 4 van de ranglijst