SVS E3 verliest ruim van angstgegner BSC 68

E-pupillen zaterdag, E3, 6e klasse 17

22 februari 2014 10:00

Francheska Cleopa

Na de mooie bekeroverwinning van vorige week stond nu de laatste thuiswedstrijd tegen het sterke BSC 68 op het programma.

De mannen begonnen sterk en na een te harde terugspeelbal van de verdediger van BSC en het daarop volgende foutje van de keeper kon Thiago al snel de 1-0 intikken.

So far, so good…BSC begon sterker te worden en liep over SVS heen. De Benthuizenaren scoorden maar liefst vier doelpunten op rij.  SVS was even helemaal de weg kwijt en werd helemaal zoek gespeeld. Vlak voor rust konden de mannen nog iets terugdoen . Een corner van Olaf werd door een groen-witte verdediger in zijn eigen doel gewerkt.

De rust ging in met een 4-2 achterstand. De tweede helft begonnen de mannen sterk. BSC bleek alleen voor SVS een te grote hobbel. Uit een counter scoorde ze de 2-5. Een mooie combinatie tussen Olaf en Thomas zorgde nog voor 3-5. Helaas was het slotakkoord voor BSC 68. Een mooi doelpunt bepaalde de eindstand op 3-6.

Verliezen hoort bij de sport. Je kan namelijk pas een goede winnaar worden als je ook een goede verliezer bent. Volgende week spelen we thuis tegen FC Zoetermeer. Als de jongens dan geconcentreerd spelen gaat het helemaal goed komenJ