SVS JO17-1 - Kethel Spaland B2

Mahaz Abbasi

Wedstrijdverslag zaterdag 8 februari 2014
SVS B1 - Kethel Spaland B2

Het was een matig spel door beide partijen. SVS B1 was licht beter, maakte veel kansen maar niet alle kansen resulteerden in een doelpunt. Een hele tijd leek het er op dat SVS zou gaan winnen. Harvey maakte het 1e doelpunt in de 37e min.1-0 De bal ging telkens heen en weer. In de blessuretijd van de 1e helft maakte Kethel Spaland in de 6e extra minuut 1-1  (40+6e min)

Vrij snel aan het begin van de 2e helft maakte Noah 2-1

Dit bleef de stand gedurende bijna de gehele 2e helft. In het midden van de 2e helft kwam Noah ten val door een tegenstander. Een tegenstander ging met zijn voet op zijn borst staan waardoor Noah geen lucht meer kreeg. Tevens had hij even een blackout door het zuurstoftekort of mogelijk een hersenschudding bij de val. Het was wel een dag met handicaps, Roel was afwezig door zijn werk en Henk kon en mocht niet rennen door zijn eigen ernstige liesblessure. Kethel Spaland was slechter in het voetballen maar beter in het treiteren. Hun spelers gingen onze spelers psychologisch bewerken en provoceren. Jeroen werd daardoor zo kwaad dat hij dingen ging doen waarvoor de scheidsrechter hem een gele kaart gaf en Jeroen 10 minuten het veld uit moest. Het hele team was uit balans. Als toeschouwer wenste ik dat de wedstrijd op tijd werd afgefloten. Helaas voor SVS rekende de scheidsrechter nog 15 minuten extra blessuretijd.  Bij de 13e minuut extra tijd ging Rick in de fout. Voor het oog van de scheidsrechter haalde hij een tegenstander neer in het 16 meter gebied door hem vast te pakken. Dit resulteerde in een penalty waardoor het 2-2 werd bij 80+14e minuut. Na nog minuut floot de scheidsrechter eindelijk af.
Avang Ku, teamleidster B1