SVS JO17-1 - Nieuwerkerk B2

Kelvin Anselmo

Wedstrijdverslag zaterdag 15 maart 2014
SVS B1 - Nieuwerkerk B2

Het was een spannende wedstrijd.
In de eerste helft speelde ons team goed voetbal met goed opgebouwde aanvallen en goede verdediging. Harvey, die vandaag onze keeper was, hield goed het doel leeg en maakte goede reddingen. Onze aanvallers waren heel goed bezig maar helaas gingen niet alle ballen in het doel. Als dat wel het geval was geweest, zouden we mogelijk al minstens 7 punten voorstaan maar aan het eind van de eerste helft stond het 2-1 door goals van respectievelijk Noah en Bas.
In de tweede helft was Nieuwerkerk beter georganiseerd. Onze jongens werden verleid om hen te volgen en speelden niet meer het eigen spel. Ook werd de buitenspelval vaak vergeten, onze verdedigers stonden vaak achter onze laatste man. Onze verdedigers stonden zelfs een paar meter voor hen maar gelukkig waren de spelers van Nieuwerkerk niet alert op hun voordeel. Nieuwerkerk zorgde voor een 3-2 stand. Op het eind van de wedstrijd kregen we voor het eerst van het seizoen het GELUK aan onze kant. Bas viel aan en een verdediger van Nieuwerkerk raakte de bal verkeerd. In plaats van breed ging de bal recht het doel in daar de keeper er niet meer bij kon. Het was 3-3.
Dit was verdiend voor beide partijen. Onze jongens waren deze wedstrijd goed bezig. Ze hadden goede inzet. Er moet alleen nog geoefend worden op het volhouden.