Moeizame eerste helft

SVS JO11-4

E-pupillen zaterdag, E4, 8e klasse 23

29 maart 2014 10:30

Uit bij Alexandira 66, de nummer 3 en op 5 punten achterstand. Heerlijk zonnetje en dicht bij huis zodat de meeste met de fiets zijn gekomen. Wel een rare tijd voor ons doen, 10.30 uur. Dat was te merken in de eerste helft. Het ging erg traag en onverzorgd. De passes kwamen niet aan en er werd niet echt geknokt voor iedere bal. Keeper Fabian had weinig te doen, maar toen het nodig was kwam hij uit zijn doel en dook op de tegenstander en plukte de bal weg, knap werk! Uiteindelijk werd het vlak voor tijd 0-1 door Damiën. Gillroy gaf voor de wedstrijd aan niet in vorm te zijn omdat hij last heeft van zijn heup. Nou, niets van gemerkt want hij zat de tegenstanders lekker op de huid. Tymo heeft ook last van zijn buik dus was ook niet in zijn hum.

De tweede helft ging het iets makkelijker omdat Alexandria meer fouten ging maken. Maar wij deden dat ook en dat leidde tot 2 tegendoelpunten. Gillroy heeft 1 doelpunt voorkomen, de bal rolde bijna het doel in maar Gillroy rende zo snel als hij kan en tikte de bal over de achterlijn, knap werk! Jamaro stapt tegenwoordig goed naar voren om de bal weg te plukken voordat de tegenstander hem heeft. En speelt de bal naar een medespeler. Daniel heeft zijn verdedigende taken nog niet op een rijtje en laat zijn tegenstanders te veel vrij. Na zijn doelpunt vorige week had Duco vandaag een assist erbij. Gelukkig nog 2/6 gewonnen en goed op weg naar de titel, nog 4 wedstrijden.

Goed voor Spieren Voor Spieren, Kijk op http://svs.akire.nl voor de tussenstand.