SVS E3 laat zich verrassen door Woerden

Woerden E10

E-pupillen, E3, Groep 4 4

19 maart 2014 19:00

SVS E3 in er niet in geslaagd om de kwartfinale van de beker te bereiken. In een wat vreemde wedstrijd verloren de mannen met 4-2 van Woerden.

Al in de eerste minuut kwamen de Woerdenaren op een 1-0 voorsprong na een mooi doelpunt. De eerste helft ging verder gelijk op maar Woerden nam wel een 3-0 voorsprong. Er werden veel kansen gemist en zelfs een pingel was niet aan SVS besteed.

Na rust scoorde Woerden vrij snel de 4-0 en de wedstrijd leek beslist. Waar andere teams dan het hoofd laten zakken, stroopten de mannen de mouwen op om nog vol gas te proberen om er iets uit te slepen. Thomas maakte 4-1 en Thiago pikte ook zijn doelpunt mee. Verder kwamen de boys helaas niet. Wel een compliment voor de mentaliteit van de jongens, en dan met name in de tweede helft!

A.s zaterdag krijgen we Moerkapelle op bezoek. Als de mannen weer zoveel strijd laten zien als vanavond tegen Woerden moet het helemaal goed komen