Gehavend MA1 wint makkelijk

Meisjes A-junioren zaterdag, MA1, 1e klasse 2

5 april 2014 11:30

Mahaz Abassi

Op deze zonovergoten dag kreeg de MA1 bezoek van het Vlaardingse Zwaluwen. Vanwege het verlies van vorige week stond er voor de dames niets meer op het spel dan de eer en met een beetje inzet een tweede plaats in de eindstand. Mede hierdoor en het feit dat alle senioren selectieteams op SVS speelden was er vanuit de organisatie de traditionele busreis naar het afgelegen HCC georganiseerd. Met busladingen supporters, een 9 tal ma1 spelers, 3 mb2 spelers en de geblesseerden kwamen we na een uitputtende reis aan op het schiteerend gelegen veld 4, waar de wedstrijd keurig op tijd kon beginnen. Omdat er voor beide ploegen niets meer op het spel stond, dus ook geen druk meer was ontstond er een gezapig zomermiddag wedstrijdje waarin de MA1 vrijwel de gehele wedstrijd de bovenliggende partij was. Met de hulp van de hardwerkende Keyla, Linda en Isoura van de MB2 en een eindelijk weer eens messcherpe Sulivienne liep de ploeg uit naar een comfortabele 4-0 voorsprong. Zwaluwen kreeg in het laatste gedeelte nog een paar goeie kansen maar vond paal, lat en Bianca op hun weg. De wedstrijd werd vanuit de ma1 plichtmatig uitgespeeld waarna we met de 4-0 winst weer de bussen in gingen voor de terugreis.
MB2 bedankt voor het uitlenen van jullie speelsters en dames, bedankt voor jullie inzet!