SVS 2 - Lekkerkerk 2

Mannen zaterdag, 2, 4e klasse 06

29 november 2014 11:30

Andre den Boer

Zaterdag 29 november. Echt wintersweer , koud en guur. Maar  onze mannen kunnen hier goed tegen.
Het begin van de wedstrijd satrt moeizaam. Controle is er niet en zijn zoekende dit te krijgen. Dit gebeurt echter pas na de 0-1 die Lekkerkerk maakt in het begin . Het kwartje is bij SVS 2 gevallen. In de 25e min wordt Robin in het strafschopgebied onderuit gehaald en Silvio benut de penalty en staan op gelijke hoogte. Dit is het startsein voor het vervolg. Niet veel later geeft Robin in de 28e min Jonard een mooie voorzet waardoor deze alleen voor de keeper van lekkerkerk komt te staan.Jonard speelt de keeper mooi uit, 2-1. Enkele minuten daarna maakt een speler van lekkerker een mistrap met als resultaat dat Jonard dit weet te benutten. Wederom speelt hij de keeper uit , 3-1. Hierna blijft de controle over de wedstrijd voor SVS. Na een mooie combinatie van Robin op Jonard, die Sherrick uiteindelijk bereikt , maakt Sherrick de 4-1. Net voor rust geeft Bob een pass op Silvio die net geen doel treft.

Na de rust is SVS weer even de controle kwijt over de wedstrijd, Na enkele mooi gecreerde kansen lukt het uiteindelijk Sherrick doel te treffen, na een hakje van Robin en wordt de stand uitgebreid naar 5-1. Helaas wordt er in ons strafschopgebied hands gemaakt, penalty. Thijs moet aan de "bak". De stand wordt 5-2. SVS blijft de wedstrijd controleren en in de 80e min geeft Roland, voor bekende onderons KATZ, een voorzet op Jonard welke de eindstand neer zet op 6-2.