SVS JO11-4 - DONK E3

26 februari 2011 8:30

Joop Blommestijn

SVS E4 - Donk E3

Perfect voetbalweer vandaag (eindelijk) het gaat door .
Ik kan kort zijn over deze wedstrijd hij was gewoon super gespeeld door onze jongens van E4 vanaf de eerste min.er boven op en dat de hele wedstrijd lang volhouden klasse,
het ene doelpunt was nog leuker en mooier dan de andere ,Donk kwam niet veel verder dan verdedigen moet wel erbij vertellen dat de keeper van Donk er niet bij was vandaag maar dan nog grote klasse .
Door dit resultaat staan we nu 2e en volgende week Zwervers Capelle uit daar weer proberen een goed resultaat neer te zetten en dan wie weet.....

een trotse leider
Ton SVS E4