Hectische week afgesloten met 3 punten.

Zwervers, IJVV de JO15-2

SVS JO15-3

Anthony He (schot)
Anthony He (intikker)
Jos de Pater (intikker)
Rodinho Tjin-Aton (afstandschot)

3 oktober 2020 10:15

M. (Mumin) Mehic

Screenshot_20201003-133919_Wedstrijdzaken.jpg

Na een hectische week omtrent oa. de Corona maatregelen, het wegvallen van Souf en Sonny die naar de 13/2 zijn gegaan, 3 nieuwe spelers in het team en het wegvallen Clarence moest er vandaag gewoon gevoetbald worden. Vandaag tegen de Zwervers in IJsselmonde.

Gelukkig hadden we vandaag een compleet elftal. Erhan wilde graag keepen.

Vanaf het begin was het duidelijk dat SVS het betere spel had alleen kwam het er niet uit, de tegenstander speelde statisch en er zat weinig beweging in. SVS paste zich daar op aan met een ontevreden trainer als gevolg."Als je de betere ploeg ben blijf je je eigen spel spelen en moet de tegenstander zich aan jou aanpassen, niet andersom." Gelukkig werd het in de voorhoede begrepen en werd er toch wel snel 0-1 gemaakt.

Daarna ging SVS verder met wandelvoetbal en was het allemaal zeer traag. Dweny en Cliff, druk coachend zoals altijd, zagen het nog wel 0-2 worden maar erg tevreden waren ze niet. Dweny:"Zo beetje alles wat we deze week getrained hebben zagen we niet, dus moesten we ingrijpen."

Omran werd gewisseld voor Askhan. Het spel van SVS ging in de slotfase van de 1e helft wel beter en de Zwervers werden goed vastgezet en konden eigenlijk geen kant op.

De 2e helf veel beter, de trainers gingen met een ruit op het middenveld spelen en er kwam meer beweging in het spel, Anthony ging naar de linkerkant en Ayoub naar de spits. Al snel stond het 1-3. De moeheid sloeg toe, en de spelers lieten wat steekjes vallen. Cliff: "Om niet zoals verleden week de wedstrijd in de slotfase weg te geven hebben we er een verdediger bij gezet". Dit tenkoste van Jos, die ook nog het net wist te vinden.

De Zwervers drongen nog wel aan maar alles werd in de kiem gesmoord.

Matchwinner vandaag was Anthony die 4x wist te scoren.

Al met al een heerlijk resultaat en kunnen we met een goed gevoel volgende week aantreden tegen de nr.2 uit Hellevoetsluis.

Geniet van het resultaat. "Wij staan bovenaan."

Screenshot_20201003-130824_Voetbalnl.jpg