JO15/3 heer en meester tegen Smitshoek.

Smitshoek JO15-8

SVS JO15-3

19 september 2020 11:30

Opstelling SVS JO15-3

Capture.JPG

Vandaag zijn we begonnen met de competie, en wat een start was het. De jongens hebben deze trainings week vooral getraind op positie en aansluiten, en dat was te zien. Vanaf het begin hebben we de tegenstander vast kunnen zetten en met de omschakeling vrij kunnen voetballen. In balbezit misschien nog wat rommelig en zenuwachtig, wat niet nodig was omdat de tegenpartij geen druk kon zetten omdat de buitenspelers altijd vrij stonden en de altijd daar ook terecht kwam, precies zoals de trainer het graag ziet.

Na 10 minuten de 1e wissel, Jos ging naar de kant en Soufian kwam erbij. Na een hattrick van Sean besloot de trainer Jos weer terug in de ploeg te gooien en Sean even op de bank te plaatsen. Na de penalty van Rodinho was de spanning bij de jongens weg en begon het echte voetballen. De verdedigers die eigenlijk vandaag niets fout deden speelde ijzersterk en de fouten die in de vorige wedstrijd zaten zijn niet meer gemaakt.

Begin van de 2e helft kwam Sean weer in het veld voor Omran, die wat last van zijn voet had. De opdracht van Sean was duidelijk: Steekballen geven, het liefst aan de buitenspelers. En dat gebeurde ook, een aantal keer speelde hij de bal fantastisch in en speelde heel erg sterk. Na zijn 4e goal, een afstands schot, kwam Omran weer in het veld. Na de positie wisseling tussen Zizou en Anthony ging ook de linkerkant als een speer, helaas heeft Anthony zijn goede wedstrijd niet kunnen belonen met een goal en ook Sonny kon helaas vandaag het net niet vinden ondanks zijn goede spel vandaag.

Conditie ging nu toch wel meespelen en begonnen we wat te verslappen. Maar na een kopbal uit een corner was iedereen weer scherp en hebben we de wedstrijd goed uitgespeeld.

De trainer is zeer tevreden met deze uitslag: "Het belangrijkste is dat wat we op maandag en dinsdag trainen ook terug zie tijdens de wedstrijd, en als je er dan 11 inschiet is natuurlijk wel lekker ja."

Alle ouders bedankt voor de aanwezigheid en het rijden en vlaggen. Graag tot volgende week.