Start trainingen in het nieuwe jaar

7 december 2022 23:45

Omdat er veel vragen zijn omtrent de startdatum van de 1e training voor de diverse teams in het nieuwe jaar zijn we bezig eea te inventariseren, en dat levert (tot nu toe) onderstaand schema op.
Voor sommige teams begint de 2e seizoenshelft vwb wedstrijden namelijk alweer op zaterdag 14 januari, maar er zijn ook teams die pas op 4 februari hun 1e wedstrijd spelen.

Klik op de onderstaande link, en je kunt nakijken wanneer de 1e training is voor jouw team.

startdatum 1e training januari 2023

Aan alle trainers/leiders is dus verzocht om aan ons door te geven wanneer zij weer gaan starten met trainen, maar omdat we nog niet van alle trainers/leiders een reactie hebben ontvangen is er voor een aantal teams nog geen datum bekend.

Zodra wij een datum door krijgen, zullen wij het schema bijwerken.

Wij raden spelers/speelsters dan ook aan om even af te stemmen met hun trainer/leider als er voor het team waarin zij spelen nog geen startdatum staat genoemd.