BEN JIJ OP ZOEK NAAR SPORT & GEZELLIGHEID : SPEELSTERS GEZOCHT VOOR SVS MO13

20 augustus 2021 8:00

De vakantie is bijna ten einde en de sportverenigingen gaan weer van Start.
Bij SVS betekent dit dat de teams zijn samengesteld en de trainingen weer zijn begonnen.
Onze 2 MO13-teams hebben nog plaats voor meisjes. Ben jij geboren in de jaren 2009-2010 (10-13 jarigen), dan is dit misschien iets voor jou.

Deze sportieve, enthousiaste, leuke meiden worden getraind door positieve en zeer gemotiveerde trainers. Dit zijn trainers die het meiden voetbal een warm hart toe dragen..  De trainingstijden zijn dinsdag en donderdag van 18.00 tot 19:00 uur of van 19.00 tot 20:00 uur.

MO13-1 gaat dit seizoen voor het eerst spelen op een heel veld, en MO13-2 speelt 8 tegen 8 op half veld. Dat is een mooie voorbereiding om volgend jaar ook naar een heel veld over te stappen.

Zou je eens mee willen trainen met één van deze teams om zo te ervaren hoe het er bij SVS aan toe gaat?

Een vereniging waar sportiviteit en gezelligheid samen gaan, waar je je zelf kan ontwikkelen in je eigen tempo en waar goede omgang met elkaar belangrijk is.

Stuur dan een mailtje naar onze coördinator meisjes Jan Kaashoek via [email protected] en meld je aan. We nodigen je graag uit zodat je een aantal proeftrainingen geheel vrijblijvend mee kan doen.

MO13_zoekt_speelsters_2021-2022.jpeg