COMPETITIE INDELING + PROGRAMMA SENIOREN + MO13 t/m MO19 NU OOK BEKEND

21 augustus 2021 9:00

Nadat de KNVB gisteren reeds de poule-indeling bekend had gemaakt, is vandaag ook de nummering en het programma voor de competities van de senioren en de MO13 t/m MO19 bekend gemaakt, waardoor nu voor alle teams zowel het bekerprogramma als het competitieprogramma bekend is.

Klik op de afbeelding hieronder voor de poule-indelingen voor het seizoen 2021-2022
   ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓          ⇓ poule-indeling__programma_senioren__mo.jpeg

Het programma voor alle teams is inmiddels ook al beschikbaar op onze website, op voetbal.nl en in de wedstrijdzakenapp.
Hou er wel rekening mee dat de aanvangstijden van de uitwedstrijden nog kunnen worden aangepast door de thuisspelende verenigingen.
Dit kunnen zij nml zonder overleg doen tot 7 dagen voor aanvang van de wedstrijden. Daarna dient dit in gezamenlijk overleg plaats te vinden.

De eerste wedstrijden zijn voor alle teams op zaterdag 4 september 2021.

JO8 t/m JO12 + MO11 begint zaterdag 4 september 2021 direct met competitiewedstrijden die in 4 fasen zullen worden gespeeld. Zij spelen dus geen bekervoetbal.

JO13 t/m JO19 begint op zaterdag 4 september 2021 met 7 bekerwedstrijden en hun competitie start op zaterdag 25 oktober 2021.

De senioren teams en MO13 t/m MO19 starten op zaterdag 4 september 2021 met 3 bekerwedstrijden, en de eerste competitiewedstrijden zijn voor deze teams op zaterdag 25 september 2021.

De volledige speeldagenkalender voor het komende seizoen kunnen jullie inzien door hieronder op de link te klikken.

SPEELDAGENKALENDER SEIZOEN 2021-2022