SPAREN VOOR DE CLUBKAS VAN SVS : DE AH ACTIE IS VOORBIJ, MAAR DE PLUS GAAT NOG EVEN DOOR

9 oktober 2021 20:45

De actie van AH waarbij er gespaard kon worden voor de clubkas van SVS is inmiddels afgelopen, maar de actie van PLUS gaat nog even door. Natuurlijk zijn wij blij met deze acties en vertrouwen er dan ook op dat velen van jullie deel willen nemen aan deze acties. Doe dus mee en geef SVS een steuntje in de rug.

plusaktie.jpeg

Klik op de afbeelding van PLUS hieronder, en de speciale actiepagina met alle informatie over die actie zal worden geopend.

PLUS Spaar je club gezond

Vanaf zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen en wekelijkse actieproducten een sponsorpunt met een unieke code. Je kunt op de website van Plus kiezen voor SVS als vereniging waaraan je jouw sponsorpunt(en) schenkt. En hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van SVS! Ook kun je weer digitaal zegels sparen bij deze spaarcampagne. Je ontvangt dan direct 1 sponsorpunt gratis!

Afbeelding1.png