TRAININGSSTOP ZOMERMAANDEN

2 juni 2022 9:30

WANNEER ZIJN DE LAATSTE TRAININGEN DIT SEIZOEN?
WANNEER STARTEN DE TRAININGEN VAN JOUW TEAM(S) IN HET NIEUWE SEIZOEN?
IS DE KANTINE (NOG) WEL OPEN?

Zoals ieder jaar komt er een eind aan het seizoen, zo ook aan dit huidige seizoen 2021-2022.
Dit seizoen is ook nu weer met de nodige hobbels verlopen, maar volgens mij is het ondanks een paar problemen toch een leuk seizoen geweest.

WANNEER ZIJN DE LAATSTE TRAININGEN DIT SEIZOEN?

STOP-START_DATA_TRAININGEN_2022-2023.jpeg

Voor veel teams is de laatste speelronde voor wat betreft de competitie al achter de rug, maar een aantal (jeugd) teams spelen de komende 2 weken nog (inhaal) wedstrijden en/of toernooien in de maand juni.

Er kan dit seizoen dan ook door alle teams doorgetraind worden tot en met donderdag 23 juni 2022.

Wij verzoeken alle trainers/leiders van de teams om, als jullie team na dit laatste weekend van mei, NIET meer doorgaat met trainen dit zsm door te geven aan het wedstrijdsecretariaat.

Ook indien jullie team al is gestopt met trainen, dan verzoeken wij jullie dit aan ons door te geven.

WANNEER STARTEN DE TRAININGEN VAN JOUW TEAM(S) IN HET NIEUWE SEIZOEN?

De schoolvakanties lopen in onze regio tot en met zondag 21 augustus 2022.

De herenselectie (1 en O23) start op zaterdag 6 augustus 2022.

De jeugdselectieteams en overige senioren mogen starten vanaf maandag 8 augustus 2022.
Jeugdselectieteams zijn het 1 en 2e team per leeftijdscategorie.

Alle overige jeugdteams mogen starten vanaf maandag 15 augustus 2022.

In de komende maanden gaan we ook weer kijken naar het trainingsschema en zullen dit tijdig bekend maken via onze website, social media kanalen en de diverse whatsapp-groepen.

Omdat er veel vragen van leden zullen zijn omtrent de startdatum van de 1e training voor de diverse teams gaan we dit inventariseren, en dit schema op de website zetten.

ALLE TEAMS TRAINEN OP VELD 1 OF 2 (KUNSTGRAS) OF OP VELD 3 (GRAS).

Hiervoor zijn geschikt: kunstgrasschoenen, multigroundschoenen of voetbalschoenen met vaste nop.

Voetbalschoenen met afschroefbare noppen zijn ten strengste VERBODEN.

IS DE KANTINE WEL OPEN?

Het aantal teams dat door traint neemt aan het einde van de competitie vaak snel af. Doordat er dan dus veel teams niet meer zullen gaan trainen zijn we dan ook niet meer in staat om de kantine altijd bezet te hebben op alle dagen.

Daarom geldt dus dat de kantine alleen open zal zijn als er dus barbezetting is. Geen barbezetting? Dan is de kantine gesloten en alleen het complex en het ballenhok geopend!

De afgelopen seizoenen is regelmatig geconstateerd dat veel trainers/leiders niet doorgeven of zij wel of niet komen trainen, of wanneer zij willen gaan stoppen met de trainingen.

Dit veroorzaakt wrevel bij de mensen die geheel vrijwillig op de avonden de bar bezetten, en dat is uiteraard NIET nodig. Tevens komt het voor dat wij soms spe(e)l(st)ers weer terug naar huis moeten sturen, omdat blijkt dat hun trainingen niet (meer) door gaan.

Daarnaast dient ook altijd het wedstrijdsecretariaat op de hoogte te zijn, ivm de planning van eventuele inhaal- of oefenwedstrijden, en de indeling van de velden en kleedkamers.

Ger Mulder

Hoofd Jeugd Opleiding SVS