ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS GEZOCHT!

20 juni 2022 21:30

Beste (ouders van) leden,

Het seizoen 2021/2022 zit er weer bijna op. We kunnen, ondanks de coronaperikelen van het afgelopen jaar, terugkijken op een geslaagd seizoen.

Het was een druk jaar waarbij veel werd gevraagd van de inzet van de vrijwilligers. Meerdere malen bleek dat, om het geheel in goede banen te leiden, er een tekort aan vrijwilligers was om alle taken ingevuld te krijgen. Dit gold zowel voor de speeldagen als voor de organisatie in het algemeen; het onderhoud van de gebouwen en terreinen, bezetting van de kantine, trainers, begeleiders, lid van dienst etc.

VRIJWILLIGERS_GEZOCHT_V2.png

Het voortbestaan van een vereniging als SVS is erg afhankelijk van de inzet van deze vrijwilligers. Er is nu een vast team van vrijwilligers en die vervullen soms meerdere taken. Ook het bestuur helpt - naast hun dagelijkse bestuurstaken - met grote regelmaat mee om alles in goede banen te leiden.

Daarom een dringende oproep aan alle leden om je aan te melden als vrijwilliger. We zoeken leden met hart voor de vereniging en die enthousiast zijn om SVS te helpen een gezonde vereniging te zijn en te blijven. Vele handen maken licht werk! Soms is af en toe een uurtje of twee meehelpen al heel fijn. Ook (groot-) ouders van leden zijn uiteraard van harte welkom om zich aan te melden.

Voor het uitvoeren van de vrijwilligerstaken wordt in de meeste gevallen door SVS een vergoeding verstrekt. Voor de functie van kantinebeheerder is een dienstverband bespreekbaar.

Hieronder een lijst van vrijwilligerstaken waarvoor je je kunt aanmelden. Klik op de vacature en er zal een pagina openen met meer informatie over de betreffende functie.

Meld je NU aan en word lid van een enthousiast team van vrijwilligers en draag bij aan een geslaagd voetbalseizoen voor iedereen!!

Reageren kan door contact op te nemen met Dick Vlasblom op telefoonnummer 06-53731128 of stuur een mail naar [email protected]