Van de voorzitter

27 januari 2023 21:30

Deze week was een bijzondere week. Afgelopen woensdag is geconstateerd dat vandalen de verwarmingsradiator van kleedkamer 8 van de muur hebben getrokken. Hoewel direct melding is gemaakt bij Sportief Capelle als beheerder van de kleedkamers kon dit niet direct gemaakt worden. Dat betekent dat het gehele kleedkamergebouw niet verwarmd kan worden. Er kan wel gebruik worden gemaakt van de douches. Laten we met zijn allen blijven opletten op personen die niets op de vereniging te zoeken hebben, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

gesloopte_radiator.jpg

Verder hebben de weersomstandigheden en de beperkte capaciteit in het veldbeheer ervoor gezorgd dat de belijning van de grasvelden niet op orde is. Met veel kunst en vliegwerk is en wordt gezorgd dat de meeste wedstrijden dit weekend, waarschijnlijk, doorgang kunnen vinden. Dank aan de coördinatoren, Danny, Marloes, Raymond en Dinesh en onze wedstrijdsecretaris voor de creatieve oplossingen.

belijning_velden_2.jpg      belijning_velden.jpg

Voorkomen is echter beter dan genezen: uitbreiding van onze werkploeg die ook het veldbeheer doet laat zich nu extra gelden. Naar aanleiding van de berichten van vanmiddag hebben zich spontaan vrijwilligers gemeld die op de zaterdag de velden zouden willen lijnen. Dat is fantastisch, maar helaas lastig te realiseren. Als iedereen die vanmiddag spontaan aangaf wel te willen gaan lijnen zich voegt bij de werkploeg dan kunnen we structureel voorkomen dat dit nogmaals zal gebeuren.

Vrijwilligers kunnen zich melden bij mij. Ik zorg ervoor dat er wat uitleg en toelichting komt voor het belijnen.

De vereniging zijn we allemaal!

vrijwilligers_2022.jpeg