Aanvang seizoen 2020-2021, maar wel met aanpassingen (CORONA PROTOCOLLEN)

27 augustus 2020 16:15

Na een periode van 6 maanden, begint 29 augustus de bekercompetitie weer voor de O13-019 en senioren. Andere teams beginnen op 5 september.

Diverse vrijwilligers hebben de afgelopen weken hard aan de voorbereiding gewerkt. De kantine is (met aanpassingen) weer open, veld 4 is weer bespeelbaar en deze week heeft Sportief Capelle veel wildgroei en onkruid rond de velden verwijderd.

Dank aan iedereen die hieraan heeft meegeholpen. Zonder vrijwilligers kan een vereniging niet bestaan.

Het nieuwe seizoen is alleen mogelijk met maatregelen om het risico op besmetting door het Covid-19 virus te beperken. Vandaag zijn de vernieuwde corona-protocollen geplaatst op de website. (zie: uitgebreide info + corona protocollen SVS)

De samenvatting  hiervan is ook te lezen via de QR code die op diverse plekken op het complex van SVS zijn opgehangen.

Tevens is er een QR code waarmee jullie je kunnen registeren. Dit is vrijwillig, maar het wordt wel dringend geadviseerd.

Wij wensen jullie allen een mooi en sportief seizoen. Blijf gezond

Het Bestuur