SVS speler positief getest op corona

31 augustus 2020 22:15

Afgelopen woensdag 26/8 zijn wij geïnformeerd dat een van de spelers uit SVS 1 corona gerelateerde gezondheidsklachten had. Deze speler heeft zich de volgende dag direct laten testen.

Conform ons corona beleid hebben wij nadat deze informatie ons bereikt had direct alle spelers + begeleiding van dit team op de hoogte gebracht.

Betreffende speler is dinsdag 25/8 voor het laatst op training aanwezig geweest, donderdag 27/8 getest en vrijdag 28/8 positief bevonden. Betreffende speler is na openbaring van verschijnselen thuis gebleven en heeft zaterdag 29/8 niet deelgenomen aan de gespeelde wedstrijd tegen IJsselmonde. De speler en zijn directe familie zijn afgelopen zaterdag ook niet op de vereniging geweest.

Het bestuur wenst de getroffen speler spoedig herstel toe.

Ook in deze situatie volgen wij de adviezen van het RIVM: ‘wees alert en blijf thuis bij gezondheidsklachten’.

Mocht het zijn dat je je - om wat voor reden dan ook - niet veilig voelt of als je het gezondheidsrisico te groot vindt, dan raden wij aan om thuis te blijven. Indien bovenstaand van toepassing is, licht dan wel even jouw trainer in.

Via deze weg willen we in ieder geval aangeven extra alert te zijn en jezelf te laten testen bij klachten.

Indien één van jullie klachten heeft, licht dan wel direct jouw trainer of een bestuurslid in.