17 - 18 JULI 2021 : VOORAANKONDIGING ZOMERWEEKEND NO LIMIT VOOR JONGENS EN MEISJES 2009-2013

11 maart 2021 21:00

SVS wil dit voetbalseizoen afsluiten met een heus zomerweekend!
Dit willen we doen met de jongens & meiden die lid zijn van SVS uit de geboortejaren 2009 t/m 2013.
Op 17 - 18 juli 2021 op ons eigen terrein van voetbalvereniging SVS.

Het worden 2 onvergetelijke dagen met diverse sport- en spelactiviteiten.

En een voetbaltoernooi natuurlijk.

Het is ook mogelijk om alléén op zaterdag of alleen op zondag deel te nemen.

Met de kinderen uit 2009 t/m 2011 overnachten we van zaterdag op zondag in tentjes.

De kinderen uit 2012-2013 slapen thuis en verwelkomen we de volgende ochtend weer met veel enthousiasme.

Mochten er kinderen uit 2009-2011 zijn, die toch thuis willen slapen, dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Hulp

Vrijwilligers zijn onmisbaar tijdens het weekend.

Daarom willen wij hier ook uw hulp als ouders bij vragen, maar alle andere hulp is uiteraard ook van harte welkom, bijvoorbeeld van spelers, speelsters of begeleiding uit de JO19/MO17 of uit de senioren.

Denk aan het begeleiden van de spelactiviteiten, nachtdienst bij de tenten, hulp bij het klaarzetten van ontbijt/lunch/avondeten, etc.

Bijdrage

Om alles mogelijk te kunnen maken, zullen wij van de deelnemers een eigen bijdrage moeten vragen. We streven er naar dit bedrag zo laag mogelijk te houden. Dit bereiken we met een maximaal aantal aanmeldingen.

Het evenement vraagt om de nodige voorbereiding.

En ook al kunnen Coronamaatregelen onverhoopt roet in het eten gooien, toch zetten we ze graag alvast in gang.

Interesse

Met dit bericht willen we alleen de interesse onder de betrokken ouders en kinderen peilen.

Bij een toereikend aantal geïnteresseerden volgt er een officieel aanmeldingsformulier.

Heeft uw zoon of dochter ook zin in 2 dagen sport & plezier?

Wilt u als vrijwilliger ook uw bijdrage leveren aan een onvergetelijk weekend voor de kinderen?

Laat het ons weten!

We kijken uit naar uw reactie via onderstaand mailadres:

Het Zomerweekendteam