Samenwerking SVS en voetbalschool “Playbetter”

15 september 2022 15:00

In Augustus 2022 zijn wij gestart met een samenwerking tussen voetbalvereniging SVS en voetbalschool “Playbetter” van oprichter Dave Vader. Op donderdag 25 augustus is “Playbetter” gestart met een proeftraining op ons complex bij SVS.

playbetter_2.jpeg
Dave is een bekende van de vereniging en is al een aantal seizoenen trainer van selectie teams bij de pupillen van SVS en erg gedreven om het beste uit de speler te halen. Dave is in het bezit van een KNVB diploma pupillentrainer en erg bekwaam om trainingen te geven op verschillende niveaus.

SVS ziet uit naar een fijne en leerzame samenwerking met “Playbetter” en verwacht dat dit zal bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onze jeugdopleiding. Tussen “Playbetter” en SVS zijn afspraken gemaakt over het gebruik maken van de kennis van de voetbalschool door onder meer het verzorgen van gasttrainingen aan jeugdteams en –trainers van SVS.

Namens Dave van “Playbetter”

Ik ben erg blij dat wij de samenwerking kunnen aangaan tussen “Playbetter” en SVS. SVS is voor mij een mooie club met veel vrijheid en aandacht voor de kinderen en begeleiding voor trainers. Bij SVS voel ik mij thuis en het is voor mij bekend terrein, dit moet ook voor elke speler zo zijn ongeacht of je al bij SVS speelt of net nieuw komt kijken van buiten. Met “Playbetter” wil ik zorgen dat spelers meer uit zichzelf halen dan dat zij denken te kunnen in het voetbal. Ook voor beginnende voetballers willen wij een opstap zijn.

“Playbetter” zal daarom inzetten in de ontwikkeling en vaardigheden van de speler, denk hierbij aan techniek, motoriek, motivatie, mentaliteit en het zelfgeloof
.

“Playbetter” is toegankelijk voor elke speler ongeacht niveau.

Trainingen zullen op de zondag gegeven gaan worden van 10:00 tot 11:00 uur mits dit anders vermeld wordt.

Informatie en inschrijven

Wil je graag jezelf verbeteren in het voetbal en graag trainen op de zondag, waar wacht je dan nog op! Meld je hier aan via https://www.playbetter.nl

Dave is ook op dinsdag en donderdag van 17:30 - 19:00 uur aanwezig op ons complex van SVS. Beide dagen geeft hij training aan JO12-1 op veld 1. Als je snel en persoonlijk informatie wil, kom dan op één van die dagen even langs bij SVS.

Playbetter.jpg