SVS ZOMERWEEKEND 2021 "NO LIMIT" : de terugblik

20 juli 2021 14:00

Na maanden van voorbereiding en duimen voor goed weer, was het eindelijk zo ver, het Zomerweekend 2021 "NO LIMIT" op SVS.
Door de huidige corona maatregelen kregen we vlak voor de start 2 dompers te verwerken. We mochten niet logeren op het veld en de kinderdisco mocht ook geen doorgang vinden. Maar de organisatie is daar creatief mee omgegaan.

Dag 1:

Nadat bijna 110 kinderen zich hadden verzameld op het terrein op Zaterdag konden we beginnen met een voetbal toernooi. 5 tegen 5 / 3 tegen 3. Na 3 poule wedstrijden werden er halve finales gespeeld en een finale. Door de onverwachte hitte hebben we het toernooi ingekort en ervoor gekozen om na de lunch lekker 2 uurtjes de kinderen te laten afkoelen onder een aantal waterslangen. Na de lunch gingen de vrijwilligers zich klaarmaken voor de vossenjacht. Er waren verschillende typetjes verstopt in het gebied rondom de voetbalvereniging. Een zwerver, een vogelspotter, hardloopster, beveiligster, iemand met autopech etc etc etc. Bij iedere vos die je kon vinden kreeg je een letter en van alle verzamelde letters konden ze een woord maken. Na een intensieve speurtocht waren alle kinderen en vrijwilligers wel hongerig geworden. Het mooie weer leende zich perfect om iedereen te laten genieten van een heerlijke Barbecue. Broodjes hamburger, frikandellen, patat, kipburgers, voor ieder was er wat lekkers. En allemaal weer klaargemaakt door vrijwilligers.

Na de barbecue nog een prijsuitreiking in de vorm van een gouden medaille voor de winnaars, en daarna namen we afscheid van de kleinste deelnemers. Die werden opgehaald door hun ouders, waarna de oudste deelnemers overbleven voor een spooktocht.

Er waren diverse kleedkamers ingericht als spookhuis, en aan het gegil te horen wat over het terrein galmde, was dat best eng voor veel deelnemers. De vrijwilligers hadden zich weer flink uitgedost. De kinderen moesten erachter komen wie nou Roodkapje had vermoord. In iedere kleedkamer kregen ze een getal, en als je al die getallen bij elkaar op had geteld dan had je de cijfercombinatie van de kluis gevonden met daarin een beloning en de moordenaar van Roodkapje…..de WEERWOLF. Maar onderweg moest je eerst langs hele enge clowns, een akelige waarzegster, schrikbarende zusters die bezig waren met een operatie etc etc.

Rond 21:30 was dag 1 van het zomerweekend ten einde gekomen en werden de kinderen weer opgehaald. Uitgeput maar vol met enthousiaste verhalen stapten ze in de auto of op de fiets richting huis.

Dag 2:

Zondagochtend 7:30 stonden de vrijwilligers alweer klaar om het veld vol te zetten met opblaasbare voetbal spelletjes zoals: Voetbal darts, voetbal sjoelen,  voetbal bowling etc. en estafette spelletjes zoals: pingpongbal lopen, zaklopen, kruiwagen lopen etc.

Er was die dag ook een penaltybokaal en konden we meten wie het hardst kon schieten en 2 echte clinics van 2 voetbal scholen genaamd: Voetbalschool Progressie en Jordy's 1on1.

En het gehele weekend stond er een Pole soccer veldje klaar waar de kinderen lekker tegen elkaar konden voetballen. Deze was gratis neergezet door onze kledingleverancier Klupp Sportswear.

Al met al dus een hele drukke dag weer. En dat weer in een stralend zonnetje zonder een verfrissend windje, betekende dus afzien voor deelnemers en vrijwilligers.

Voor ieder onderdeel was een gouden medaille te winnen. Zowel als team of individueel. Dit zorgde voor veel strijd op de velden tussen de kinderen. De gehele dag door werd er gezorgd voor drinken of een verkoelend ijsje of een slush puppy, en liepen de vrijwilligers langs met zonnebrandcrème. Na weer een fantastische lunch ging de strijd verder en zo kwamen we dichterbij de prijsuitreiking en afronding van een heel geslaagd weekend.

Foto's en video's

Op onze speciale Facebookpagina van het Zomerweekend staan op dit moment al ruim 1500 foto's en video's, zodat ook de ouders en alle anderen die er niet bij mochten zijn, kunnen zien hoe we met elkaar een onwijs tof weekend hebben neergezet. Voor diegenen die géén Facebook hebben, die kunnen terecht op onze fotoalbums op Google.

LINK NAAR FB PAGINA                 >>  SVS ZOMERWEEKEND 2021 "NO LIMIT"

LINK NAAR GOOGLE PHOTO'S      >>  FOTOALBUMS SVSVOETBAL

Vrijwilligers en sponsoren bedankt!

Een speciaal bedankje naar alle vrijwilligers die het hele weekend hebben klaargestaan voor de kinderen. Zowel voor als achter de schermen natuurlijk. Zonder jullie kunnen dit soort evenementen geen doorgang vinden.

Ook een speciale dank naar alle sponsoren. Zonder jullie kunnen wij dit ook niet organiseren. Nogmaals enorm bedankt.

We hopen volgend jaar het Zomerweekend weer te organiseren en dan met een overnachting en kinderdisco.

Ben je enthousiast geworden door het zien van alle leuke foto’s en video’s en wil je volgend jaar ook een bijdrage hieraan leveren in de vorm van vrijwilliger, sponsor of donateur,  meld je dan aan bij de organisatie van het Zomerweekend.

Gevonden voorwerpen

Na een weekend vol avonturen hebben wij een flink aantal gevonden voorwerpen aangetroffen.

Op onderstaande 2 foto's staan deze gevonden voorwerpen. Indien jullie spullen hierop herkennen als jullie eigen spullen, neem dan even contact op met de organisatie van het Zomerweekend via ons mailadres [email protected]

gevonden_voorwerpen_1.jpeg

gevonden_voorwerpen_2.jpeg