Start 2e seizoenshelft

7 december 2022 23:30

In januari 2023 start de 2e seizoenshelft van het seizoen 2022-2023.

Niet alle teams starten op dezelfde datum weer met hun wedstrijden.
In onderstaand schema kunnen jullie zien wanneer de 1e wedstrijd voor jullie team is in 2023.

In de blauwe balk bovenin zie je welke kolom voor welke teams van toepassing is, en als je het onderstaande schema aanklikt opent zich een groter scherm wat iets beter te lezen is.

20221207_speeldagenkalender_VJ_2023.jpg

START TRAININGEN 2023
Als de weers- en veldomstandigheden het toelaten mogen alle teams de trainingen hervatten (volgens het trainingsschema) vanaf maandag 9 januari 2023.

We gaan nog inventariseren wanneer alle teams weer van start gaan met trainen, en zullen dit schema zsm publiceren op de website.