Competitie-indeling + programma voorjaar tbv O7 t/m O20 + 2e en O23

24 december 2022 6:15

De competitie-indeling voor de 3e fase voor O7 t/m O20 is bekend, net als de indeling voor de 2e fase voor het 2e en O23. De nieuwe poule-indelingen en het bijbehorende wedstrijdprogramma zijn vanaf nu ook te vinden in de wedstrijdzakenapp, de voetbal.nl-app, en natuurlijk op onze website en onze eigen club-app van voetbalassist.nl.

De poule-indeling en het wedstrijdschema voor bijna alle teams is gepubliceerd. Alleen voor de MO20 is de nieuwe poule-indeling en het programma helaas nog niet vrijgegeven door de KNVB.

HOE IS DE NIEUWE INDELING TOT STAND GEKOMEN?

De indeling van de competities in fase 3 is gebaseerd op de uitslagen van de wedstrijden in fase 2. Op deze manier worden gedurende het seizoen steeds gelijkwaardigere poules gecreëerd.

Herindelen op verzoek was niet mogelijk. Alleen bij extreem grote uitslagen en mits er ruimte was, zijn teams op initiatief van de KNVB heringedeeld.

indeling fase 3 Bovenbouw teams (JO13 t/m JO19)
indeling fase 3 Onderbouw teams (JO7 t/m JO12)
indeling fase 3 MO teams (MO13 t/m MO20)

indeling fase 2 senioren (2e + O23)