Toernooikalender

TOERNOOIKALENDER

Voor zover bekend, hebben wij alle reeds geplande UIT-toernooien in de toernooikalender hieronder opgenomen.

Het is voor ALLE teams verplicht om de toernooien waaraan zij deelnemen door te geven aan de toernooicommissie en het wedstrijdsecretariaat van SVS !! Dit kan via het mailadres : [email protected].

Willen jullie ons dus de data en gegevens van door jullie zelf geregelde UIT-toernooien aan ons doorgeven?
Wij kunnen deze dan ook opnemen in de toernooikalender, zodat iedereen deze info kan inzien.

extra afspraken in verband met deelname aan meerdaaagse en buitenlandse toernooien
Onderstaand de extra regels die speciaal gelden voor meerdaagse toernooien (dus zowel binnenlandse als buitenlandse toernooien)

- Melding aan het bestuur via het wedstrijdsecretariaat onder opgave van datum

- Als er geld wordt ingezameld loopt dit via de penningmeester van SVS. Storten op onze rekening onder vermelding van het toernooi/uitje