Vacaturebank

19-06-2022

SCHEIDSRECHTERS / SPELBEGELEIDERS

Het is iedere week weer een puzzel om voor alle wedstrijden een scheidsrechter te vinden.

Dankzij een kleine maar zeer gemotiveerde groep scheidsrechters lukt dat bijna iedere week wel weer. Op sommige mensen moet echter wel een heel zwaar beroep worden gedaan. En ook zij zijn wel eens verhinderd of geblesseerd. Bovendien leert de ervaring, dat naarmate het seizoen vordert de tekorten toenemen.

Daarom zijn we dringend op zoek naar nieuwe scheidsrechters voor zowel onze SVS jeugd als senioren.

Als het aantal teams blijft stijgen en als we geen nieuwe scheidsrechters vinden zullen we niet anders kunnen dan teams verantwoordelijk maken voor hun eigen scheidsrechter. Ook op de senioren willen we een beroep doen.

Lees je deze oproep als jeugdspeler bespreek hem dan met je ouders, misschien kun je ze overhalen te gaan fluiten. Zelf fluiten mag natuurlijk ook.

Het hoeft dus niet iedere week!

Nee, dat mag natuurlijk wel. Maar als we één keer in de paar weken een beroep op je kunnen doen dan wordt alles al veel makkelijker. Dan is het ook eenvoudiger om rekening te houden met wensen ten aanzien van teams en tijden. Bijvoorbeeld een wedstrijd voor of na die van je zoon of dochter. Je kunt ook opgeven welke zaterdagen je wel en niet kunt, dan houden we daar vooraf rekening mee.

Wij bieden scheidsrechters de mogelijkheid om via de KNVB- opleidingen en cursussen te volgen, denk hierbij aan ”Pupillenscheidsrechters opleiding” voor jongeren van 12 tot 19 jaar of de opleiding tot K.N.V.B. ”Verenigingsscheidsrechter” voor 14 jaar en ouder.

Mocht je na het lezen van de tekst hierboven interesse hebben in het fluiten van wedstrijden bij SVS stuur dan een email naar: [email protected]

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder