VRIJWILLIGERS EN SPONSOREN GEZOCHT VOOR SVS ZOMERWEEKEND “NO LIMIT” 2021

18 april 2021 11:30

Als organisatie van het SVS Zomerweekend ‘No Limit’ willen we de deelnemers graag 2 dagen vol leuke en mooie activiteiten bieden. Twee dagen waarin ze elkaar op een andere manier leren kennen en de basis gelegd kan worden voor nieuwe vriendschappen.

We hebben op dit moment al bijna 100 enthousiaste aanmeldingen ontvangen!

We vinden het belangrijk dat het SVS Zomerweekend (zie agenda) voor iedereen toegankelijk is.

Om de kosten van het weekend en de eigen bijdrage voor de deelnemers zo laag mogelijk te houden, zijn we daarom op zoek naar vrijwilligers & sponsoren.

VRIJWILLIGERS
We kunnen gelukkig een beroep doen op een grote groep vrijwilligers waarvan sommigen zich al vele jaren met veel plezier inzetten voor SVS. En ook van deze speciale activiteit willen zij een geslaagd evenement maken. Maar vele handen maken licht werk, dus zoeken wij nog wel wat extra handjes.

Wil jij ook als vrijwilliger je bijdrage leveren aan het SVS Zomerweekend 2021, dan zijn wij daar heel blij mee! Ook familieleden, vrienden en kennissen zijn uiteraard van harte welkom!

Je kunt je aanmelden door onderstaand inventarisatieformulier in te vullen. Zo krijgen we een goed beeld van ‘Wie, Wat & Wanneer’. Wij doen ons best om zoveel mogelijk aan ieders wens te voldoen.
inventarisatie vrijwilligers Zomerweekend "NO LIMIT 2021"