PARKEREN OP WEDSTRIJDDAGEN

3 juni 2021 21:15

Vanaf zaterdag 5 juni begint de regio cup voor jeugdspelers tot O17. Iedereen staat te trappelen om eindelijk weer eens wedstrijden tegen andere verenigingen te kunnen spelen. Ondanks dat veel tegenstanders uit de regio komen, verwachten we veel bezoekers die hun auto willen parkeren bij SVS. We verwachten dat dit wat problemen kan geven omdat ook de vaccinatie locatie in Sporthal Schenkel gebruik maakt van onze parkeerplaats.

fiets.png

Derhalve raden we iedereen aan om de komende zaterdagen tot en met 26 juni zoveel mogelijk op de fiets te komen. De fiets is altijd makkelijk te parkeren. De auto parkeren kan een probleem zijn, want vol is vol.

Veel succes in de regio cup.

Met vriendelijke groet,

Dick Vlasblom