Usportfor : live wedstrijden meekijken SVS Capelle

17 september 2021 16:15

Vanaf vandaag is het mogelijk om wedstrijden van SVS Capelle van veld 1 live te bekijken via de app Usportfor. Het gaat dan wel om wedstrijden die op een heel veld gespeeld worden. Wedstrijden op half veld kunnen helaas niet worden uitgezonden. Usportfor en VoetbalAssist hebben de handen ineengeslagen om ook amateur en jeugdwedstrijden makkelijk zichtbaar te maken. De beelden van de automatische camera van Usportfor worden geïntegreerd met de website en communicatie oplossingen van VoetbalAssist.

Op deze manier kunnen we alle wedstrijden van veld 1 (hoofdveld) heel eenvoudig streamen op onze website en straks ook in de kantine, zodat iedereen plezier aan de wedstrijden kan beleven, ook al sta je dus niet langs de lijn.

Usportfor staat al jaren voor meer plezier in het sporten en een betere sportbeleving. Usportfor doet dit onder andere door met een automatische camera sportwedstrijden op te nemen voor live streaming, spelverbetering en een clippingtool voor het delen van je mooiste acties op je smartphone.

VoetbalAssist is marktleider op het gebied van websites voor voetbalclubs. Bijna 1000 voetbalclubs vertrouwen op VoetbalAssist voor hun website en communicatie met spelers, vrijwilligers, sponsoren en fans.

Wat moet je doen?
Download eerst de app via onderstaande links:

Usportfor.png

Downloaden Usportfor-app via:

Google Play

App Store

Vervolgens moet je een account aanmaken en je registreren.

Usportfor_create_account.png

Na registratie ontvang je een mail, en dan kun je inloggen, en zie je onderstaand scherm.

usportfor_na_inlog.jpeg

Klik onderaan op upcoming. Je ziet dan alle wedstrijden die door Usportfor worden uitgezonden, en door te scrollen kun je dan kiezen voor de wedstrijden van SVS, die worden uitgezonden.

20210918_usportfor_wedstrijden.jpg

Voor de wedstrijden van het 1e en het 3e van as zaterdag staan er ook rechtstreekse links op onze website. Zie de infobalk aan de rechterkant op de homepage. Het 2e speelt helaas uit, dus daar zijn geen beelden van.
20210918_usportfor_1e__3e.jpg