Lees hier alles over het nieuwe seizoen 2022-2023

2 juni 2022 9:30

Hoe is/wordt alles geregeld voor het nieuwe seizoen 2022-2023?

TEAMINDELINGEN SEIZOEN 2022/2023
JEUGDTRAINERS GEZOCHT VOOR HET NIEUWE SEIZOEN 2022/2023
PUBLICATIEDATA POULE INDELINGEN BEKER EN COMPETITIE
STARTDATA BEKER- EN COMPETITIEWEDSTRIJDEN 2022/2023

TEAMINDELINGEN

2022-2023_nieuwe_teamindelingen.jpeg

Het is op dit moment onze prioriteit om spelers zo goed als mogelijk op sterkte, kwaliteiten en inzet in te delen in de teams, waarbij het uitgangspunt is dat de trainers van de selecties in samenspraak met de andere trainers dit bespreken en proberen de voorlopige teamindeling van de teams te maken.

Normaal gezien maken we ergens eind april de voorlopige teamindelingen bekend voor het komende voetbalseizoen, echter doordat de competities nog zeker tot begin juni doorlopen is dat dit seizoen helaas niet mogelijk. Begin juni zullen we de voorlopige teamindelingen bekend maken en we hopen vanaf de 2e week van juni een aanvang te kunnen maken met eerste selectietrainingen. De spelers zullen worden opgeroepen door de nieuwe trainers om bij die trainingen aan te sluiten. We gaan trainen op de tijden die we nu in het trainingsschema hebben staan voor het desbetreffende team in  het huidige seizoen. Voor de "definitieve" teamindelingen van teams gebruiken we ook het komende seizoen de bekerwedstrijden voor wat de betreft de juniorenteams en de wedstrijden in Fase 1 voor wat betreft de pupillenteams. Dus bij de start van Fase 2 op 29 oktober zullen de "definitieve" teamindelingen vastgesteld worden. En "definitief" betekent niet dat er daarna géén verschuivingen meer zullen plaatsvinden, want spelers kunnen zich ontwikkelen en er kunnen nieuwe spelers bij komen of spelers afvallen.

TRAINERS GEZOCHT VOOR HET NIEUWE SEIZOEN

JEUGDTRAINERS_GEZOCHT_2022-2023.jpeg

Door de Corona perikelen zijn we wel enigszins verlaat in het voorbereiden van het seizoen 2022-2023, maar natuurlijk gaan we gewoon door met de samenstelling van de nieuwe teams. Ook de zoektocht naar trainers voor de nieuwe teams gaat gewoon door en heeft de hoogste prioriteit. Voor de 1e teams hebben we gelukkig al een trainer kunnen vinden. Echter voor de daaronder liggende teams moeten we best nog wel veel trainers vinden.

Wij willen daarom via deze weg nogmaals ouders en iedereen die dit zou willen oproepen zich beschikbaar te stellen als trainers van jeugd teams. Het niet hebben van trainers voor bepaalde leeftijdsgroepen kan gevolgen krijgen voor het trainen van de kinderen. Laten we vooral gezamenlijk zoeken naar oplossingen voor onze mooie vereniging.

PUBLICATIEDATA POULE INDELINGEN BEKER EN COMPETITIE

12 augustus:

• Categorie A: indelingen van de hoofdklassen in het jeugdvoetbal
  • Categorie B: indelingen van de overige competities in het jeugd- en seniorenvoetbal
  • Beker: poule-indelingen beker in het jeugdvoetbal (hoofdklassen en lager) en van de categorie B van het seniorenvoetbal

13 augustus:

• Categorie A: wedstrijdprogramma van de hoofdklassen in het jeugdvoetbal
  • Categorie B: wedstrijdprogramma van de overige competities in het jeugdvoetbal
  • Beker: wedstrijdprogramma beker in het jeugdvoetbal (hoofdklassen en lager) en het wedstrijdprogramma van de categorie B van het seniorenvoetbal

19 augustus:

• Categorie A: wedstrijdprogramma van de reguliere competities
  • Categorie B: wedstrijdprogramma van de reguliere competities

De vrijgegeven informatie is op de aangegeven datum beschikbaar via zowel Sportlink Club en via de website & app van Voetbal.nl.

STARTDATA BEKER- EN COMPETITIEWEDSTRIJDEN

STARTDATA_BEKER-COMP_2022-2023.jpeg

Alle seniorenteams beginnen op zaterdag 3 september 2022 met 3 bekerwedstrijden en hun competitie start op zaterdag 24 september 2022. O23 speelt gen beker en start dus op zaterdag 3 september 2022 gelijk met de competitie.

Alle JO13 t/m JO19 teams beginnen op zaterdag 3 september 2022 met 5 bekerwedstrijden (fase 1), en hun competitie start op zaterdag 29 oktober 2022 (fase 2 en fase 3).

Alle MO13 t/m MO20 teams nemen niet deel aan de beker en beginnen op zaterdag 3 september 2022 met competitiewedstrijden die in 3 fasen zullen worden gespeeld.  Aan het eind spelen alle MO13 t/m MO20 teams op zaterdag 10 juni 2023 nog een eindtoernooi.

Alle O7 t/m O12 teams nemen niet deel aan de beker en beginnen direct op zaterdag 3 september 2022 met competitiewedstrijden die in 4 fasen zullen worden gespeeld.

SPECIFIEK VOOR JEUGDLEDEN EN HUN OUDERS:

Heb je nog vragen neem dan in eerste instantie contact op met je trainer. Hun namen en contactgegevens zijn te vinden onder de menukeuze "Wie is wie" onder het kopje “trainers”.

Ben je nog niet in een team ingedeeld, neem dan contact op met één van de jeugdcoördinatoren. Hun namen en contactgegevens zijn te vinden onder de menukeuze "Wie is wie" onder het kopje “coördinatoren”.

Tot zover een update richting het komende seizoen.

Ger Mulder

Hoofd Jeugd Opleiding SVS