Team Nieuws JO10-3JM

PERSONELE MUTATIES IN HET BESTUUR

12 juni 11:15  Gedurende dit seizoen hebben enkele bestuursleden aangegeven dat zij na dit seizoen willen gaan stoppen met hun activiteiten voor SVS. meer »

2743x gelezen

OOK SVS IS ER KLAAR VOOR

4 juni 11:00  Je bent welkom. Welkom als je al lid bent van een van de mooie verenigingen die Capelle rijk is. Maar ook welkom als je eens wilt kijken of het iets voor jou is. Want de Capelse sport is er klaar voor! meer »

2434x gelezen

PARKEREN OP WEDSTRIJDDAGEN

3 juni 21:15  Vanaf zaterdag 5 juni begint de regio cup voor jeugdspelers tot O17. Iedereen staat te trappelen om eindelijk weer eens wedstrijden tegen andere verenigingen te kunnen spelen. Ondanks dat veel tegenstanders uit de regio komen, verwachten we veel bezoekers die hun auto willen parkeren bij SVS. We verwachten dat dit wat problemen kan geven omdat ook de vaccinatie locatie in Sporthal Schenkel gebruik maakt van onze parkeerplaats.meer »

2661x gelezen

Yes! Het Zomerweekend gaat sowieso door!

2 juni 15:45  De voorbereidingen voor de dagprogramma’s zijn inmiddels in volle gang. Een spetterend programma is in de maak!meer »

1041x gelezen

CORONA UPDATE (21) : KNVB REGIOCUP VOOR JEUGD VAN START

28 mei 21:15  Goed nieuws. Het demissionair kabinet heeft vrijdagavond aangekondigd de coronaregels met ingang van 5 juni te versoepelen. Jeugdwedstrijden tussen teams van verschillende verenigingen zijn dan weer volledig toegestaan en voetballers van 27 jaar en ouder mogen weer normaal trainen. Het blijft wel zo dat er nog steeds géén publiek is toegestaan op de sportaccommodatie, dus ouders/verzorgers en toeschouwers zijn niet welkom tijdens trainingen en/of wedstrijden.meer »

3061x gelezen

CORONA UPDATE (20): OPENING TERRAS VANAF ZATERDAG 29 MEI

21 mei 11:45  Zoals bekend zijn vanaf woensdag 19 mei enkele corona-maatregelen versoepeld. Hoewel de kantine en kleedkamers nog wel gesloten moeten blijven en er ook nog steeds tijdens trainingen en onderlinge wedstrijden geen publiek langs de lijnen mag staan, kan wel weer het terras worden geopend.meer »

2879x gelezen

SVS ZOEKT JEUGDTRAINERS !!

16 mei 20:30  SVS is op zoek naar jeugdtrainers voor diverse jeugdteams. De jongens en meisjes trainen op 2 middagen of avonden in de week. Indien je maar 1 middag kan/wil is dit zeker bespreekbaar. Bij SVS kan ieder kind vanaf 8 jaar 2 keer per week trainen. Dit kan alleen als we voldoende trainers / begeleiders hebben. meer »

2696x gelezen

Gezocht ! Jeugdspelers die SVS komen versterken

16 mei 20:15  SVS is op zoek naar jeugdspelers die volgend seizoen de teams komen vergroten. Het jeugdbestuur is druk bezig met de teamindeling voor het seizoen 2021/2022. De diverse teams kunnen volgende jaar wel weer het veld op, maar de meeste teams kunnen nog wel extra spelers gebruiken. Daarnaast is er voor de allerjongste jeugd (vanaf 5 jaar) de mogelijkheid om mee te doen met de Mini’s. meer »