CONFERENCE LEAGUE FINALE BIJ SVS OP GROOT SCHERM IN DE KANTINE

11 mei 2022 12:45

Zoals waarschijnlijk iedereen wel weet heeft Feyenoord de finale bereikt van de Conference League. Ze moeten dan spelen tegen AS Roma. Deze finalewedstrijd wordt gespeeld op woensdag 25 mei as om 21:00 uur.

Uiteraard zenden wij deze wedstrijd uit op het grote scherm in de kantine, en iedereen die wil komen kijken is van harte welkom.

Tijdens de halve finale was het al een groot en gezellig feest, en dat zal het op woensdag 25 mei ook zeker weer worden.

De kantine is al vroeg open omdat er door diverse teams gewoon getraind zal worden voorafgaand aan de wedstrijd.

20220225_Conference_League_finale.jpeg