Loting VoetbalRijnmond Cup (senioren) verricht

27 september 2022 11:30

Op het kantoor van VoetbalRotterdam is de loting voor de VRC Fidus Cup (1e) verricht. Daarnaast is ook de loting voor de VRC Drukzo Talent Cup (O23) verricht.

De wedstrijden voor de Fidus Cup worden op de dinsdagen in oktober gespeeld. De uiterste speeldatum voor de eerste ronde is 1 november (inhaaldinsdag). Vanaf dinsdag 8 november staat de tweede ronde op het programma.
De wedstrijden voor de Drukzo TalentCup staan voor eind november/begin december op de planning.

Hieronder de loting voor beide teams.

loting_VRC_22-23_senioren.jpg

De verschillende lotingen van de jeugdtoernooien om xde Abel Cup en de Sir Winston Fun&Games Cup worden op maandag 3 oktober verricht.

De eerste ronde voor de jeugdteams wordt op de woensdagen vanaf 19 oktober gespeeld. Alle wedstrijden uit de eerste ronde voor jeugdelftallen dienen vóór de winterstop gespeeld te zijn.